Wie zijn we?

De kern van wie we zijn, is dat wij meer dan een IT-bedrijf zijn. We zijn een bedrijf van mensen, waarin het gaat om de rol die je speelt in een team. Elk mens is verschillend dus de manier waarop wij functies indelen ook. Wij geloven dat de kracht van elk bedrijf ligt in de verscheidenheid aan mensen i.p.v. te zoeken naar allemaal van hetzelfde. Bij ons is de filosofie dat alles wat je niet kunt, te leren is (als je het maar wilt). Echter wie je bent kun je niet veranderen.

Neem contact met ons op

Wij kunnen altijd goede mensen gebruiken. Maar wat voor onze klanten geldt, geldt ook voor de mensen die bij ons werken. Het gaat er om of iemand bij ons past en of wij bij jou passen. Dat wordt bij ons niet bepaald door de kennis die je hebt of je CV, maar om wie jij bent. Daarom willen we je hier een profiel laten zien, van wie wij zijn, hoe wij over onze mensen denken, hoe wij georganiseerd zijn en hoe wij vinden dat we met klanten om willen gaan.

Wat verwachten we?

We verwachten van mensen die bij ons werken een aantal zaken. We gaan in onderstaande punten hier kort op in

Doel van de klant

Wat we altijd duidelijk proberen te maken aan onze ontwikkelaars, is dat het nooit gaat om de techniek waar hun expertise ligt. We weten dat ontwikkelaars vaak al beginnen met coderen, nog voordat iemand klaar is met te vertellen wat hij wil. Ook weten we dat ontwikkelaars heel erg service-gericht zijn.

Dat is natuurlijk zeer goed, maar er wordt weleens vergeten dat de klant het beste geholpen is als er eerst duidelijk is wat hij precies verwacht, nog voordat wij iets gaan maken. Wat wij dan ook verwachten van onze ontwikkelaars is om die goede mentaliteit van helpen vooral vast te houden, maar wel met ons eerst de vraagstellng duidelijk te krijgen voordat we aan het werk gaan.

Kwaliteit is belangrijk

De kwaliteit van de techniek is belangrijk. Dat lijkt een open deur, maar het gaat verder. Het gaat niet alleen om de kwaliteit van de eigen code, maar kwaliteit betekent ook dat een andere ontwikkelaar in staat moet zijn om te begrijpen hoe jij iets gemaakt hebt en daarvan iets kan leren of kan verbeteren als dat nodig is.

Wij werken daarom met coding-standards, passen wederzijdse code-review toe en laten alles testen of het ook is wat de klant verwacht. Dit doen we uiteraard voordat we het aan een klant opleveren.

Op die manier bouwen we maximaal in, dat een klant krijgt wat hij verwacht en dat een klant niet afhankelijk is van één enkele ontwikkelaar, maar dat als er iemand ziek is, de klant nog steeds optimaal geholpen kan worden

Communicatie

We weten uit ervaring hoe moeilijk sommige ontwikkelaars het vinden om te communiceren met anderen, vooral met klanten. Dat geeft niet. Niet iedereen is gelijk. Wij hebben onze structuur zo opgebouwd dat een ontwikkelaar niet persé met een klant hoeft te praten.

Het belangrijkste is dat wij goed van elkaar begrijpen wat je wel en niet kunt en dat wij vervolgens van jou talenten gebruik kunnen maken om mooie dingen voor onze klanten te maken. Wij zorgen dan wel dat de communicatie met de buitenwereld plaatsvindt. Want voor een klant is het enorm belangrijk om te weten wat wij aan het doen zijn. Dat bepaald of een klant tevreden zal zijn met de mooie dingen die we maken.

Hoe jij dus communiceert, maakt een groot verschil.

Relatie opbouwen

Onze primaire strategie als bedrijf is om een langlopende relatie met onze klanten op te bouwen. Wij geloven niet in korte termijn aanpak. Bij ons gaat het meer om de lange termijn, dan om korte termijn winst. Wij gaan dan ook vaak ver om onze klanten te ondersteunen.

Dit betekent ook vaak dat we geen van 9 tot 5 mentaliteit moeten hebben. Onze ondersteuning betekent namelijk ook dat als er een probleem voor een klant is, we het gaan oplossen. Als dat betekent dat we langer moeten doorwerken, dan moet dat. We kunnen namellijk niet tegen een klant zeggen: “och je webshop heeft een probleem, we pakken we morgen wel op” of “ja dat is een goed idee om te doen, over 3 weken zullen we het aanpakken”. We zijn geen bedrijf die op die manier met onze klanten wil werken.

Wij willen voor een bedrijf werken, alsof we zijn eigen IT-afdeling zijn. Alleen op die manier bouwen we een langlopende relatie op.

Onze structuur

Wij hebben ons bedrijf onderverdeeld in meerdere teams. Elk team heeft zijn eigen specialismen en is verantwoordelijk voor de projecten waar die expertise nodig is. Ons bedrijf bestaat uit de volgende teams.

Ecommerce-team

Dit team houdt zich bezig met webshops.

We werken met diverse standaardoplossingen zoals Magento, WooCommerce, Aimeos e.a. maar kunnen ook uw webshop op maat realiseren. We voeren het onderhoud en zorgen ervoor dat de webshops van onze klanten altijd blijven draaien en worden verbeterd. Dit team zorgt ervoor dat we altijd op de snelst mogelijke manier klanten kunnen ondersteunen. Want voor veel klanten is de webshop een zeer belangrijke bron van inkomsten en die mag nooit stil vallen.

Remco
Remco
Roy
Roy
Dipali
Dipali

Digital marketing team

Dit team houdt zich bezig met het maken van websites.

Het verrichten van SEO om de traffic naar de website te verhogen en het verhogen van conversie. Dit doen wij door de websites zo aan te passen, dat het voor een klant omzet of leads oplevert. Dit team heeft vaak een intensief contact met klanten om een optimale online strategie te kunnen volgen.

Thijs
Thijs
Wesley
Wesley

User-interaction team

Dit team houdt zich bezig met het maken van portalen.

Hiermee kunnen onze klanten de interactie met haar gebruikers optimaliseren. Zo hebben we portalen gebouwd voor verenigingen die met hun leden willen communiceren of voor B2B bedrijven die op die manier hun dealer-netwerk optimaal willen ondersteunen. Dit is een team waar sterk de nadruk ligt op de processen aan de achterkant. Als er aan de voorkant de gebruikersbeleving belangrijk is, wordt er samengewerkt met het digitale marketing team.

Amelia
Amelia
Thomas
Thomas
Jorie
Jorie

Product en innovation team

Dit team houdt zich voornamelijk bezig met digitale producten.

Zoals Apps of Saas-oplossingen. Dit team houdt zich ook bezig met de ontwikkeling rondom nieuwe technieken zoals Internet-of-things of nieuwe toepassingen in Mixed Reality.

Joost
Joost
Toine
Toine
Weijian
Weijian

Support-team

Dit is het team die de andere teams ondersteunt met praktische zaken.

Zoals het regelen en onderhouden van de hosting voor klanten, het onderhoud van de websites voor klanten, het inrichten van de service-desks, het testen van de software en het eerstelijns afhandelen van problemen van klanten, zodat onze klanten altijd met hun problemen terecht kunnen ook al is een ontwikkelaar op dat moment niet beschikbaar.

Kees
Kees
Marko
Marko
Carla
Carla
WesleyH
Wesley
Rob
Rob
Frans
Frans

Join the team!

Wil jij graag werken bij een zeer gedreven team? Wij bieden een prima salaris, gebaseerd op je opleidingsniveau en ervaring, veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en ruimte voor input*.
*(Input fields niet bij in begrepen)

let's team up!

Lanthopus Groep

Lanthopus

Change

Door innovatie

Lanthopus richt zich met haar dienstverlening op de verschillende aspecten van strategie, marktontwikkelingen, innovaties en productontwikkelingen.

Voor gedetailleerdere informatie kijk op de pagina rondom de diensten van Lanthopus

www.lanthopus.nl
LanthopusX

Change

Door digitale technieken

Lanthopus X houdt zich bezig met de mogelijkheden van de digitale technieken voor het vergroten van de omzet of het verbeteren van de interne processen, zowel intern als met de klanten. Voor een gedetailleerde beschrijving van de mogelijkheden van de digitale technieken kijk op de pagina rondom Lanthopus X, of op de website Lanthopusx.nl.

onze diensten
LanthopusR

Change

In samenwerking

Lanthopus R richt zich op de belangrijkste factor in de uitvoering van de bedrijfsstrategie, namelijk de mens, zowel in samenwerking binnen het bedrijf, het verkrijgen van de juiste mensen voor het bedrijf als ook de interactie tussen mensen in samenwerking met bedrijven onderling. Voor een gedetailleerde beschrijving van de diensten rondom samenwerking kijk op de pagina rondom Lanthopus R, of op de website LanthopusR.nl

www.lanthopusr.nl