Digitale Marketing is de discipline die toegepast wordt om meer potentiële klanten naar je bedrijf te leiden. En deze om te zetten (conversie) naar klanten. Binnen digitale marketing vallen een aantal onderdelen die hieronder worden toegelicht.

Neem contact met ons op!

Online Adverteren

Wanneer u start met internet marketing moeten we eerst uw doelstellingen gaan bepalen. Als de doelstellingen zijn bepaald gaan we de juiste internet marketing kanalen inzetten om die doelstellingen te bereiken.

  • Meetbaar, betalen per klik
  • Doelgroep rechtstreeks benaderen
  • Naamsbekendheid vergroten
  • Meer leads / verkopen, omzet verhogend

Pay-per-Click werkt goed voor advertenties

Minder goed voor tapdansers

Zoekmachine optimalisatie (SEO)

SEO oftwel Zoekmachine optimalisatie is een belangrijk onderdeel voor betere organische vindbaarheid op de lange termijn. Door te investeren in goede teksten en gebruik te maken van de juiste zoekwoorden zal u hoger in Google worden gerankt.

Potentiele klanten zoeken omdat ze een probleem of behoefte hebben, door gericht een pagina te maken die inspeelt op de behoefte van de klant zal Google u hoger plaatsen in de zoekmachine.

  • Hoger in Google komen
  • Uitgebreid zoekwoorden onderzoek en rapportage
  • Meer leads / verkopen, omzet verhogend
  • Inzetbaar voor lokaal, landelijk en internationaal

Je hebt ons toch ook gevonden?

Vind nu de contact mogelijkheden

E-mail Marketing

Met e-mailmarketing stuur je gerichte e-mails naar je klanten en/of geïnteresseerden. E-mailmarketing is een krachtig marketing instrument waarbij je gebruik maakt van de mogelijkheden die het internet biedt. Het is gemakkelijk en goedkoop.

  • Versterk de relatie met je bestaande klanten
  • Bestaande klanten informeren over nieuwe ontwikkelingen binnen je branche en bedrijf.
  • Speciale acties direct onder de aandacht brengen van je klanten
  • Herhaalaankopen stimuleren
  • Nieuwe klanten informeren over de mogelijkheden van je bedrijf
  • Minder vluchtig als bijvoorbeeld social media

Volledig volgens de AVG-wetgeving

It's not spam

Social Media Marketing

Als je kijkt naar platformen zoals Facebook, Twitter en LinkedIn dan bieden al deze platformen een mogelijkheid om erop te adverteren.

Op Facebook kun je bijvoorbeeld een bepaald item van je bedrijfspagina promoten tegen een kleine vergoeding. Maar als je verder kijkt is er bijvoorbeeld ook Facebook advertenties waarmee je heel concreet kunt adverteren, net zoals je dat bij Google AdWords kunt.

Ook andere social media kanalen hebben hun eigen ‘ad’ platformen.

  • Zeer specifieke doelgroep
  • Groot bereik
  • Directe feedback
  • Makkelijk te managen kosten

Wil je meer omzet met je bedrijf?

Mensen kopen tegenwoordig veel gemakkelijker via het internet. Wel jammer als ze dat dan doen bij de concurrentie. Met een beetje reclame maken haal je gemakkelijk meer bezoekers en klanten naar je website.