Content mapping – Ga verder dan een content kalender!

03-jun-2019

Op gebied van content kun je ontzettend veel kanten op. Maar ook voor het goed plannen en daarmee inrichten van content kun je nog steeds verschillende kanten op. De meeste mensen zullen al wel bekend zijn met het principe van een content kalender. Maar om van dit item voor iedereen een gelijk speelveld te maken

Wearables anno 2019

27-mei-2019

De mogelijkheden die technieken bieden groeien met de dag. Het is derhalve helemaal niet meer gek hedendaags als je niet van alles op de hoogte bent of misschien niet in hoever de techniek is gekomen sinds je er voor het laatst van hebt gehoord. Een onderwerp waar dit voor veel mensen op van toepassing zal

Het belang van performance checks

20-mei-2019

Een goed beeld hebben van hoe je website / platform het doet is van enorm belang. Alles als je het inzicht daarin hebt kun je passende doelen stellen die je wilt behalen op het gebied van optimalisatie. Performance checks en nulmetingen zijn daarbij onmisbaar. Maar hoe maak je ze en welke tools helpen je concreet bij het maken van dergelijke performance checks? Wij gaan je daarbij helpen ... of wij gaan het voor je doen. Dat is verder aan jou.

Waarom doelen en deadlines een must zijn!

06-mei-2019

Hoe vaak kom je het tegen dat de doelen die je wilt bereiken onduidelijk zijn? Wat als wij zeggen dat vage doelen vaak ook gelijk zullen staan aan vage resultaten? Dat is toch iets wat je nooit zou moeten willen. Bepaal je missie en visie Het bepalen van wat je met je bedrijf wilt bereiken

Internationaal als bedrijf, betekent meertalig zijn!

30-apr-2019

Niet ieder bedrijf zal ermee te maken krijgen. Maar voor een groot gedeelte van de bedrijven is het zo dat ze meerdere geografische markten bereiken. Als dat landen of regio’s betreft waar er een andere taal dan de standaard taal gesproken wordt, dan zou het goed zijn om ook daarin te voorzien toch? Wat houdt

Je fundering moet goed zijn!

23-apr-2019

Als we kijken naar alles wat er op je afkomt als je een bedrijf hebt met een website / webshop dan weten we allemaal dat dat best veel is. Er wordt heel veel nagedacht over de look en feel, de conversie, de customer journey, SEO-optimalisaties hier en daar. Maar vaak wordt misschien wel het meest

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!