Waarom doelen en deadlines een must zijn!

06-mei-2019

Hoe vaak kom je het tegen dat de doelen die je wilt bereiken onduidelijk zijn? Wat als wij zeggen dat vage doelen vaak ook gelijk zullen staan aan vage resultaten? Dat is toch iets wat je nooit zou moeten willen. Bepaal je missie en visie Het bepalen van wat je met je bedrijf wilt bereiken

Internationaal als bedrijf, betekent meertalig zijn!

30-apr-2019

Niet ieder bedrijf zal ermee te maken krijgen. Maar voor een groot gedeelte van de bedrijven is het zo dat ze meerdere geografische markten bereiken. Als dat landen of regio’s betreft waar er een andere taal dan de standaard taal gesproken wordt, dan zou het goed zijn om ook daarin te voorzien toch? Wat houdt

Je fundering moet goed zijn!

23-apr-2019

Als we kijken naar alles wat er op je afkomt als je een bedrijf hebt met een website / webshop dan weten we allemaal dat dat best veel is. Er wordt heel veel nagedacht over de look en feel, de conversie, de customer journey, SEO-optimalisaties hier en daar. Maar vaak wordt misschien wel het meest

Van woordwolk naar succes

15-apr-2019

Het belang van gevonden worden op het web is natuurlijk onmiskenbaar. Maar wat als je gevonden wordt op zoekwoorden die niet bij jouw strekking of doel horen? Misschien kijk je ervan op maar dit gebeurd ontzettend vaak en dat is geen goede zaak. Hoe voorkom je dit en hoe ga je ermee om als dat

Behandel Google als een daadwerkelijke lezer

08-apr-2019

We gaan er allemaal van uit dat Google tekst begrijpt. Maar begrijpt Google de daadwerkelijke tekst ook zoals wij dat zouden doen? Kortom kan Google een stuk content goed inschatten qua context? Of moeten we Google daarin (nog) helpen? Laten we dat eens gaan beantwoorden. Zoekmachines = Google Soms komt de vraag naar voren waarom

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!