Lancering Helpdesk

02-mei-2018

helpdeskFacebook-image

Bij LanthopusX zijn we van mening dat je als klant ons op alle nodige manieren moet kunnen bereiken. De manier die jou het beste ligt moet dan voor je beschikbaar zijn. Maar ook voor iemand anders moet zijn / haar manier van voorkeur een optie zijn.

Daarom zijn we achter de schermen bij LanthopusX druk in de weer geweest.

We willen namelijk dat onze klanten ons kunnen bereiken, zoals ze gewend zijn    via de telefoon, via e-mail, via ons contactformulier, via onze live-chat maar ook via het helpdesk-portaal.

Helpdesk portaal

Het helpdesk portaal is onlangs gelanceerd en beschikbaar via; https://helpdesk.lanthopusx.nl/.t

Als klant kun je je login-gegevens opvragen, indien je dat nog niet gedaan hebt, via https://helpdesk.lanthopusx.nl/support/login en dan de wachtwoord vergeten optie door het bij ons bekende e-mailadres op te geven, hier krijg je dan een mail op terug om het wachtwoord naar wens in te richten.

Kenmerken Helpdesk portaal

Middels het portaal krijg je toegang tot onze kennisbank (welke we nog aan het uitbreiden zijn) maar je kunt ook tickets insturen om je vraagstuk bij ons aan te dragen.

Daarnaast kun je ook de actuele Ticketstatus controlen en heb je zo altijd een direct overzicht van de stand van zaken. Tevens krijg je daar een inzicht in alle tickets die ooit door je aangemaakt zijn.
Tevens kunnen we met behulp van het portaal en het systeem erachter ook navraag doen hoe je klant-ervaring was bij het oplossen van je vraagstuk (de zogenaamde Customer Satisfaction (CSAT).

Laat geen enkel vraagstuk onbeantwoord!

Krijg een oplossing via de LanthopusX Helpdesk!

Andere contactmogelijkheden

Maar buiten het helpdesk portaal hebben we ook naar de andere mogelijke manieren van het insturen van tickets. Dit om het zowel voor jullie als onze klanten makkelijker te maken en ook voor ons overzichtelijker nog te maken.

Via de e-mail
Zo hebben we ervoor gekozen om ook helpdesk@lanthopus.nl beschikbaar te maken voor alles omtrent tickets voor de helpdesk. We hebben om het makkelijk te onthouden zo gemaakt dat zowel het portaal als de direct mail optie qua tenaamstelling gelijk te houden.

Via de live-chat
Zoals je misschien al wel gemerkt hebt is er gedurende kantooruren altijd een live-chat beschikbaar zodat je bij zowel problemen als bij vragen (of als je een potentiële klant bent pre-sales vragen) ook direct met ons in contact kunt treden.

Maar niet getreurd de ‘oude’ en misschien voor je vertrouwde manieren van contact opnemen zijn nog steeds beschikbaar;

Via het contactformulier
Als jij de voorkeur geeft aan het gebruiken van ons contactformulier dan kan dat nog steeds via; https://lanthopusx.nl/contact/

 

Via de telefoon
Natuurlijk zijn er heel wat manieren hoe je ons kan bereiken en sommige mensen zweren bij telefonisch contact en daar is niks mee. Je kunt ons gedurende kantooruren altijd bereiken via +31 413 395 400.

Kortom hoe jij ook contact met ons op wilt nemen, wij zijn ervoor je!

Op de hoogte blijven?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!